Animated Blinking Gingerbread Man My Land Of Hope.: Perkara penting dalam hidup saya?

Welcome Yaw!

Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.

Tuesday, January 18, 2011

Perkara penting dalam hidup saya?

..orang  penting dalam hidup saya?..macamana mau mula ow?? lets start with my family first..orang yang paling penting dalam hidup saya ialah The Almighty Allah S.W.T and Nabi Muhammad S.A.W.I live by guidence of them.Secondly is my big boss.Who's my big boss?My parent lar...:)..My mother is the second before my father.Mereka adalah orang yang telah membesarkan saya sejak saya keluar dari my mother tummy..hehe..The third one is my one and only Nadrah Ardelina Binti Mohidi.She is the third important person in my life because she accept me the way I am.Orang yg kelima penting in my life is my adik angkat..namanya Amadea Faustina*maybe lar*.shes like a sister that i;ve never had..she also accept me the way I am..maybe?Orang yang keenam is my secret keeper Nur Husna Binti Abdul Rahman..Dia antara orang yang terpenting in my life sebab dengan dia sajalah saya share my secret and she is a good listener too..next and the last important person in my life is all of my friend and Besties..my besties Apez,Bow,c-Boy,Haziq.,Molek..and so on...Thanks sebab mau berkawan dengan ikhlas..ermm I think thats about it..malas mw tulis lagi ow..maybe next time saya cerita best2 lagi k?haha..so daa

3 comments:

  1. i accept da way u r...u owez giv some advice to me ^_^...hey...abg nzam slalu tolg mea bh...n yea...u spell my name correct maa...hehe

    ReplyDelete
  2. ya kha? okay2...well ur bro bh tow..

    ReplyDelete