Animated Blinking Gingerbread Man My Land Of Hope.: Kalau Cinta Jangan Kacau,Kalau Sayang Tak Perlu Marah.

Welcome Yaw!

Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.Land Of Hope.

Sunday, March 6, 2011

Kalau Cinta Jangan Kacau,Kalau Sayang Tak Perlu Marah.

Assalamualaikum 4 the muslim reader and HELLO for the non-muslim reader.erghhh its been a long time since I updated this old stuff XD.Sooooooo,this time saya akan berbicara or my sister always says meratap.Meratap?Weird right I thought MERATAP was for people with broken heart or the jiwank2 out there.Am I right?or Shes the one whos wrong all this time?Whatever lah.Lets put that aside for a moment.So today saya akan berbicara@meratap? tentang ''Kalau Cinta Jangan Kacau.Kalau Sayang Tak Perlu Marah''
Macam lagu Aliff Aziz tuuuu.So korang or Biskita  tau tak erti potongan ayat tue?Ayat itu mengambarkan banyak situasi sebenarnya.So itulah tujuan saya MERATAP?pada hari ini.




So let begin,''Kalau Cinta Jangan Kacau.Kalau Sayang Tak Perlu Marah'' berkisarkan tentang dua orang pasangan@berkapel nya orang2 sekarang ni tapi mengapa diorang pakai Tagline tu? pelik kan? katanya kalau cinta jangan kacau.but kacau apa? kalau sayang tak perlu marah? marah sebab? yes i know memang memberi KEPENINGAN pada diri.so jangan lah difikirkan sangat.Tapi walaupun lirik lagu ini memeningkan tapi saya tetap suka lagu ini.Baru2 ni saya pun ada terjumpa lagu yang dinyanyikan oleh SYEERA SANDERS. Thanks to Nurliyana@Si Monyet! XD tu lah nya.






Nilah dia budak tu.eh jangan salah sangka,ni Nurliyana bukan SYEERA SANDERS okay.*Mudahan Yana inda BUNUH aku sebab letak gambarnya dalam aku punya blog tanpa kebenaran jangan marah monyet kay? kita kan kawan XD*http://yanapendekss.blogspot.com/ kalau korang nak follow blognya klik saja link tu.
Sekarang dah keluar tajuk aku punya update ish3.ha.korang nak tau sapa SYEERA SANDERS tu kah?ni
nah gambar nya.
So korang search lah lagunya kat googles kah apa kah.so thats all for today.seribu tahun nanti aku update this blog okay? okay jer lah.so for the muslim assalamualaikum,kalau tak jawab dose,and SEE YOU ANOTHER TIME for the non muslim.

No comments:

Post a Comment